Serwis

Moduł Serwisu przeznaczony jest dla wszelkiego rodzaju firm, zajmujących się sprzedażą i serwisem dowolnego typu sprzętu. Moduł ten jest w pełni zintegrowany z pozostałymi modułami systemu, głownie z modułem Sprzedaż i Magazyn. Umożliwia przyjmowanie zleceń serwisowych, śledzenie historii napraw danej maszyny, wystawianie dowolnych zdefiniowanych dokumentów – sprzedażowy, magazynowych, serwisowych.
Dzięki integracji z modułem Analiz i wydruków, umożliwia również tworzenie analiz i porównań dotyczących awaryjności sprzętu, rentowności sprzedaży, wydajności serwisantów. System nadaje zleceniom serwisowym trzy statusy:

  • zarejestrowane,
  • otwarte,
  • zamknięte.
    Statusy zleceń widoczne są na zbiorczym Monitorze Zleceń Serwisowych. Monitor Zleceń Serwisowych jest formularzem, na którym widnieją wszystkie obecne zlecenia oraz ich statusy. Z poziomu monitora, można przejść do każdego zlecenia.
    W ramach modułu serwisowego wystawiane są następujące dokumenty:
  • przyjęcie towaru do serwisu (jednoznaczna identyfikacja sztuki - seria)
  • kosztorys naprawy (koszt części zamiennych i usługi)
  • FV usługowa naprawy
  • wydanie po naprawie razem z gwarancją na naprawę
    W module serwisowym dostępne są również raporty z zakresu napraw. Najbardziej podstawowymi i praktycznymi są:
  • zestawienie dokumentów przyjęcia serwisowego (z podziałem na otwarte / zamknięte)
  • rejestr napraw klienta
  • rejestr napraw indeksu