Rejestracja korespondencji

System Advantec oferuje opcję Rejestracji korespondencji firmowej. W jej ramach istnieje możliwość wpisu przychodzącej i wychodzącej korespondencji z uwzględnieniem następujących informacji:

  • informacje ogólne - rodzaj, data wpływu, data dokumentu, sygnatura, typ, numer, nadawca / adresat,
  • treść - treść dokumentu i ewentualne uwagi do niego,
  • dokumenty - możliwość załączenia dokumentów.
Moduł ten jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze a jednocześnie bardzo przydatny w pracy każdej firmy.

Druki delegacji i rozliczeń

Moduł Advantec Delegacje służy do pełnej obsługi podróży służbowych pracowników w każdego rodzaju instytucji i przedsiębiorstwie. Przy jego pomocy można kontrolować wszystkie wyjazdy niezależnie od celu delegacji, co umożliwia pełny nadzór i możliwość wglądu, w każdej chwili do historii wszystkich wyjazdów, bez konieczności szukania danych zapisanych na papierze. Moduł Delegacje funkcjonuje w oparciu o łatwy oraz intuicyjny sposób wprowadzania danych. Okno do wprowadzania danych zostało zbudowane w taki sposób, żeby każda osoba mogła, bez większych problemów, wystawić delegację. Zbiór podpiętych słowników, umożliwia użytkownikowi szybki wybór interesujących go opcji m. in. słownik miast, słownik pracowników, słownik celu podróży. Rozliczanie delegacji jest również w przystępny sposób realizowane i wykonuje się je z tego samego poziomu, co wystawia delegacje. Każdorazowo mamy możliwość wpisania i opisania wszystkich wydatków związanych z delegacją pracownika. System automatycznie wylicza ryczałty za dojazdy, noclegi, diety i porównuje z wysokością wypłaconej zaliczki automatycznie podając kwotę do zwrotu lub wypłacenia. System posiada również listę stawek diet oraz listę stawek kilometrowych, dzięki czemu możemy sprawdzić interesującą nas stawkę.