21.09.2016 - Advantec rozszerza ofertę o portal pracowniczy.

Zdecyduj się na rozwiązanie, które ułatwi, przyśpieszy i zoptymalizuje pracę w twojej firmie poprzez zautomatyzowanie procesów kadrowo - płacowych.

Dzięki bezpośredniemu dostępowi do danych kadrowo - płacowych pracownika z poziomu przeglądarki internetowej, niezbędne dane są na wyciągnięcie ręki.

Call Center

Portal pracowniczy to wewnętrzny mini call center dla pracowników umożliwiający obsługę spraw pracowniczych w jednym miejscu.

Portal pracowniczy umożliwi pracownikom twojej firmy m.in:

  • przeglądania danych osobowych oraz ich weryfikację i zgłaszanie zmian
  • samodzielne składanie wniosków urlopowych
  • przeglądania kalendarza czasu pracy i rejestru nieobecności
  • przeglądanie kartoteki wynagrodzeń i list płac
  • wydruk pasków płacowych
  • wydruku informacji rocznej i miesięcznej dla osoby ubezpieczonej (RMUA)
  • przeglądanie i wydruk deklaracji roczne PIT

Wybierając Portal pracowniczy Advantec zyskasz:

  • znaczne obniżenie kosztów operacyjnych dotyczących obsługi kadrowo - płacowej
  • zwiększenie efektywności obsługi kadrowo - płacowej, oszczędność czasu i unikanie nieporozumień
  • standaryzacja procesów kadrowo - płacowych
  • minimalizacja ilości tworzonych dokumentów