Serwis
Moduł Serwisu przeznaczony jest dla wszelkiego rodzaju firm, zajmujących się sprzedażą i serwisem dowolnego typu sprzętu. Moduł ten jest w pełni zintegrowany z pozostałymi modułami systemu, głownie z modułem Sprzedaż i Magazyn. Umożliwia przyjmowanie zleceń serwisowych, śledzenie historii napraw danej maszyny, wystawianie dowolnych zdefiniowanych dokumentów – sprzedażowy, magazynowych, serwisowych.
Dzięki integracji z modułem Analiz i wydruków, umożliwia również tworzenie analiz i porównań dotyczących awaryjności sprzętu, rentowności sprzedaży, wydajności serwisantów.
System nadaje zleceniom serwisowym trzy statusy:
zarejestrowane,
otwarte,
zamknięte.
Statusy zleceń widoczne są na zbiorczym Monitorze Zleceń Serwisowych. Monitor Zleceń Serwisowych jest formularzem, na którym widnieją wszystkie obecne zlecenia oraz ich statusy. Z poziomu monitora, można przejść do każdego zlecenia.
W ramach modułu serwisowego wystawiane są następujące dokumenty:
przyjęcie towaru do serwisu (jednoznaczna identyfikacja sztuki - seria)
kosztorys naprawy (koszt części zamiennych i usługi)
FV usługowa naprawy
wydanie po naprawie razem z gwarancją na naprawę
W module serwisowym dostępne są również raporty z zakresu napraw. Najbardziej podstawowymi i praktycznymi są:
zestawienie dokumentów przyjęcia serwisowego (z podziałem na otwarte / zamknięte)
rejestr napraw klienta
rejestr napraw indeksu