CRM
Moduł CRM, będący częścią systemu Advantec, umożliwia skuteczne zarządzanie kontaktami z klientami,
sprzedażą oraz zasobami ludzkimi w firmie i jest w pełni kompatybilny z pozostałymi modułami
(w szczególności z modułami Kadry, Sprzedaż, Zakup, Serwis).
System pozwala na uzyskanie kompletnego obrazu relacji pomiędzy firmą a każdym z jej klientów.
Elementami modułu CRM są:
- zarządzanie kontaktami z kontrahentami - dla każdego kontrahenta z kartoteki istnieje możliwość prowadzenia szczegółowej bazy kontaktów - każde spotkanie, telefon, mail może być rejestrowany. W systemie istnieje możliwość przechowywania informacji o osobie, z którą użytkownik się kontaktował, dacie spotkania, stanie kontaktu oraz historii kontaktów. Istnieje również możliwość dodawania do każdej sprawy załączników;
- zarządzanie cyklem obsługi klienta - poczynając od rejestracji pierwszych kontaktów, poprzez wysyłanie ofert, obsługę zamówień, fakturowanie. Na każdym etapie jest możliwość dostępu do danych historycznych;
- kompleksowa obsługa posprzedażowa - serwis i windykacja;
- zarządzanie korespondencją (podlinkowanie do korespondencji) i archiwum dokumentów (wszystkie dokumenty dotyczące kontrahenta są zebrane w jednym miejscu);
- zarządzanie personelem - całość informacji o pracowniku znajduje się w jednym miejscu (rejestracja i obsługa kosztów, urlopów, zwolnień, delegacji, informacje o szkoleniach, kursach, nagrodach, certyfikatach);
- raportowanie - możliwość tworzenia przy pomocy kreatora dowolnych raportów między innymi dotyczących pozyskanych kontaktów, podsumowania zadań, aktywności i efektywności handlowców, kontraktów handlowców;
- zarządzanie projektami;
- planowanie i realizacja działań marketingowych;
- zarządzanie zadaniami - możliwość tworzenia kalendarzy pracy i zadań, komunikowania się z innymi pracownikami.